Plán pro týden 00: Prodejní web jako automat na peníze?

Velká výzva musí mít jasně stanovený cíl. Bez cíle by se nevědělo, kam se má dojít, co na tom konci má být. Na plnění výzvy je dán termín 100 dní, což je dost dlouhá doba. Ten cíl by měl být proto náročný, přesto reálný a dosažitelný. A protože je toto web o podnikání na internetu, doporučuji dát každému cíl vytvořit za 100 dní prodejní web, který by generoval v automatickém režimu peněžní příjmy.

Plán výzvy 100 dní

Výzva má 100 dní, což je 14 týdnů a pár dnů navíc. Co vše se dá za tu dobu stihnout udělat? Záleží na tom, jaký si stanovíte cíl. Líbilo by se vám vytvořit za 100 dní prodejní web? Od prvotní myšlenky, až k fungujícímu webu, ze kterého vám budou chodit objednávky? Navíc, nastaveno vše na automatický režim, kdy dostane zákazník ihned po objednávce svůj objednaný produkt?

Co vše obsahuje a jak funguje prodejní web? Někdo si může myslet, že stačí dát na web jen objednávku. To je určitě málo. Málokdo by měl důvěru objednat si něco na neznámém webu. Zákazníka je proto nutné provést správnou cestou od jeho první návštěvy na webu, až k zadání objednávky. Ta „cesta zákazníka“ se skládá ze čtyř fází. Nultá fáze je přidána navíc pro ujasnění si, v jaké oblasti chceme podnikat, jaký produkt chceme prodávat.

Každá fáze má svůj samostatný cíl podle určení, jak má prodejní web působit na jeho návštěvníka podle cesty zákazníka. Každé fázi (až na tu poslední) budou ve výzvě věnovány tři týdny. Každou fázi tak budete mít možnost ovlivnit, aby co nejvíce návštěvníků vašeho webu prošlo až k zadání objednávky.

Fáze 0 (týden 01 až 03): najít si cestu
Nejdříve je nutné ujasnit si zásadní věci. Čím se chceme ve svém podnikání zabývat? Máte na to dostatečné zkušenosti? Jaký problém zákazníků chcete řešit? Někdo může považovat toto za zbytečné. Já naopak vidím, že právě podcenění těchto otázek zavinilo nedokončení mé výzvy 100 dní minulý rok. A právě proto je nutné projít si důkladně i touto počáteční fází hledání směru a cíle vaší cesty.

Fáze 1 (týden 04 až 06): být vidět
Dokud se k vám na web někdo nedostane, rozhodně u vás nic nekoupí. První fází proto je, dostat lidi na web, jakýmkoliv způsobem. Vyhledávač Google, Seznam, odkazy v e-mailu. Následně, musíte na webu ukázat, že rozumíte tomu, co děláte.

Fáze 2 (týden 07 až 09): zaujmout
Dalším krokem v cestě zákazníka na vašem webu je zaujmout ho natolik, aby vám zanechal na sebe kontakt. Toto je možná důležitější, než aby vyplnil objednávku (moc jich tu nebude).

Fáze 3 (týden 10 až 12): přesvědčit
Máte už možnost osobního kontaktu se zákazníkem. Máte proto možnost přesvědčit ho, že rozumíte tomu, co děláte. Zde využijete zejména E-mail automat.

Fáze 4 (týden 13 až 14): prodat
Nejdůležitější fáze, až tady za to budou nějaké peníze. Musíte ale dát neodmítající nabídku s možností snadné objednávky včetně okamžitého dodání objednaného produktu.

Fáze 5 (několik dnů v týdnu 15): něco navíc
Poslední týden výzvy 100 dní má jen dva dny. Co se dá za tu dobu udělat? Nejlépe, užít si dokončené výzvy. Hlavní ale je, zamyslet se, co dál? Nechtělo by to pokračovat další akční výzvou? Stanovit si další cíl, kterým byste se posunuli zase o kus dál?

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Plánujete své podnikání, nebo jdete do všeho bezhlavě a bez cíle? Jak důkladně by měl být podle vás podnikatelská plán sestaven? Kam až byste se chtěli ve své výzvě za 100 dní dostat? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

The Author

Petr Ozogán

Mám to tady všechno na starosti. Udělám vše pro to, abyste zde našli to co vás zajímá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výzva 100 dní © 2018