Plán pro týden 08: Databáze kontaktů, registrační formulář

Tvrdí se, že nejcennější jsou v podnikání kontakty. Nemusí to být přitom jen lidé, kteří u vás už nakoupili. Velkou hodnotu mají i lidé, které zajímá to, co děláte. Protože někteří z nich jsou vaši budoucí zákazníci. Je proto nutné takové kontakty spřízněných duší na webu sbírat a evidovat si je ve své databázi. Nejlépe formou registračního formuláře, kde vám na sebe rádi nechají svůj kontakt.

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 15 x]

Den 049/100: Ebook jako polotovar pro konečný produkt

Vytvořit Ebook, to je bezva myšlenka. Ne každý se s ní dokáže ztotožnit. Je Ebook vhodný i pro mě? Mám dostatečné znalosti nějaký Ebook vytvořit? Bude vůbec někoho zajímat, co napíšu? To jsou časté otázky, než začnete Ebook psát. Tak proč to nezkusit v praxi? Třeba se nakonec ukáže, že to až tak těžké není. Rozhodně je možné si psaním Ebooku ujasnit své myšlenky.

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 17 x]

Plán pro týden 07: Vytvoření Ebooku

Co nabídnout lidem na svém webu? Nemusí to být hned placený produkt. Je vhodné mít na webu také návnadu (magnet), kterým si ho získáte. Například zdarma dostupný Ebook (elektronická kniha), ve kterém shrnete své znalosti v oboru, které na webu nabízíte. Díky vhodně sestavenému Ebooku můžete návštěvníkovi webu ukázat, že rozumíte tomu, co u vás hledá. Navíc, máte možnost získat za Ebook na něj kontakt. Díky tomu dostanete možnost informovat ho i následně o tom, jak můžete splnit jeho potřeby.

Plán výzvy 100 dní

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 97 x]

Den 042/100: Texty na webu jsou to nejdůležitější, co tam máte

Já naštěstí nemám až tak moc velký problém s tím, co a jak napsat na web. Psaní mě docela baví. Někdy dokonce nestačím psát, co vše mě napadá. Je ale pravda, někomu se nemusí můj styl psaní vůbec líbit. Zejména když zmíním, že někdo udělal něco špatně. Snažím se totiž psát bez zábran a pravdivě pravdu o tom, co si myslím.

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 10 x]

Plán týden 06: Naplnění webu texty a grafikou

Web bez textů, které by zaujaly je jako kniha s prázdnými stránkami. Texty na webu jsou to nejdůležitější. Musí čtenáře zaujmout natolik, aby ho přesvědčily k nákupu. Právě díky textům máte šanci, že vás lidé najdou ve vyhledávačích. Samotné texty ale nestačí. Je nutné je doplnit vhodně grafikou a celkovou úpravou webu. Velký význam také hrají videa, protože díky nim dokážete ukázat svou osobnost a zaujetí pro to, co děláte.

Plán výzvy 100 dní

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 12 x]

Den 035/100: Opravdu je MioWeb takový zázrak?

Na webu je důležité, mít možnost sestavit si snadno a rychle vzhled webu. Na to se používají různé šablony, které to umí. U nás je na to používá často MioWeb. Jeho výhodou je, že je plně český, že i podpora s vámi také komunikuje česky. Vídám ho na různých webech čím dál více. Mioweb se dá totiž dost snadno poznat, ty weby jsou často velmi podobné. Taky MioWeb používám. Na běžný web, kde je hlavní funkcí blog ale používám raději běžnou WordPress šablonu.

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 14 x]

Plán pro týden 05: Základní stránky na webu

Co vše má být na webu? Dnes už nestačí mít na webu nějaký ceník a kontaktní údaje. Návštěvníka webu je nutné zaujmout natolik, aby u vás (možná i v budoucnu) nakoupil. Je proto nutné mít na webu několik základních stránek, které návštěvníka webu vedou od první návštěvy až po konečný prodej. Které stránky to jsou? Jakou funkci musí každá z nich plnit, aby vznikl dokonalý prodejní web?

Plán výzvy 100 dní

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 6 x]

Den 028/100: Další nový web? To už raději ne!

Nejdůležitější v plnění výzvy 100 dní je podle mě mít vlastní web. Ten se v průběhu výzvy postupně dotvoří do prodejního webu, na kterém bude možné prodávat produkty. Obávám se současně, že pro někoho to bude v plnění výzvy 100 dnů nejtěžší úkol. Věřím tomu, že kdo o tom nic neví, že s tím může mít velké problémy.

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 8 x]

Plán pro týden 04: Registrace domény, vytvoření webu

Doména, to je vaše adresa na webu. Je jedinečná a měla by charakterizovat vaši značku. Měla by dávat informace o vás, měla by nabízet vaše produkty. Je nutné vybudovat na vybrané doméně web, který dokáže vaše produkty prodávat. Nejlépe automatizovaně bez nutnosti vaší přítomnosti. Je také nutné pochopit základy psychologie prodeje. Je nutné tomu web přizpůsobit.

Plán výzvy 100 dní

(Pokračování textu…)

[zobrazeno 6 x]
Výzva 100 dní © 2018