Plán výzvy 100 dní

Výzva má 100 dní, což jsou tři měsíce a jeden týden, nebo také 14 týdnů a pár dnů navíc. Co vše se dá za tu dobu stihnout udělat? Záleží na tom, jaký si stanovíte cíl. Líbilo by se vám vytvořit za 100 dní prodejní web? Od prvotní myšlenky, až k fungujícímu webu, ze kterého vám budou chodit objednávky? Navíc, nastaveno vše na automatický režim, kdy dostane zákazník ihned po objednávce svůj objednaný produkt? Toto je cíl výzvy 100 dní, kde vám chci ukázat, jak je možné tohoto cíle dosáhnout.

Pokud se chystá nějaká větší akce, je nutné vše důkladně zaplánovat. A platí to i o výzvě 100 dní. Není možné do toho jít bez plánu, začít něco dělat, a čekat jak to dopadne. Těch 100 dní je dlouhá doba, je důležité proto naplánovat konečný cíl, kam až se chcete dostat. Je také vhodné naplánovat postupové cíle, co máte kdy dělat.

Podnikání na webu

Celou výzvu 100 dní jsem rozdělil do šesti částí, většinou po třech týdnech. První část se přitom týká vaším nastartováním výzvy, nalezením si své cesty a cíle každého z vás. Další části se potom dělí podle určení, jak má prodejní web působit na jeho návštěvníka podle cesty zákazníka. Od prvního vstup na váš web, přes nutnost ho zaujmout a přesvědčit, že mu můžete nabídnout to, co potřebuje, až po konečný prodej. V každém týdnu dostanete základní informace o tom, co byste měli udělat, abyste měli na konci výzvy fungující prodejní web.

Část 1 – Jak začít (cesta)

Nejdříve je nutné ujasnit si zásadní věci. Čím se chceme ve svém podnikání zabývat? Máte na to dostatečné zkušenosti? Jaký problém zákazníků chcete řešit?

Týden 01: Poznejte své zájmy, znalosti a přání trhu
Týden 02: Najděte problém k řešení, vytvořte akční plán
Týden 03: Najděte produkt, který lidé potřebují

Část 2 – Jak být vidět (vstup)

Dokud se k vám na web někdo nedostane, rozhodně u vás nic nekoupí. První fází proto je, dostat lidi na web, jakýmkoliv způsobem. Vyhledávač Google, Seznam, odkazy v e-mailu. Následně, musíte na webu ukázat, že rozumíte tomu, co děláte.

Týden 04: Registrace domény, vytvoření webu
Týden 05: Základní stránky na webu
Týden 06: Naplnění webu texty

Část 3 – Jak zaujmout (návnada)

Dalším krokem v cestě zákazníka na vašem webu je zaujmout ho natolik, aby vám zanechal na sebe kontakt. Toto je možná důležitější, než aby vyplnil objednávku.

Týden 07: Vytvoření Ebooku
Týden 08: Databáze kontaktů, registrační formulář
Týden 09: Natočení a publikování videa

Část 4 – Jak přesvědčit (zpracování)

Máte už možnost osobního kontaktu se zákazníkem. Máte proto možnost přesvědčit ho, že rozumíte tomu, co děláte. Zde využijete zejména E-mail automat.

Týden 10: Produkt, jeho cena a hodnota pro zákazníka
Týden 11: Cesta od nabídky k uzavření objednávky
Týden 12: Nastavení prodejního automatu

Část 5 – Jak prodat (zisk)

Nejdůležitější fáze, až tady za to budou nějaké peníze. Musíte ale dát neodmítající nabídku s možností snadné objednávky včetně okamžitého dodání objednaného produktu.

Týden 13: Prodejní stránka na webu
Týden 14: Prodej produktu (Ebook, členská sekce)

Část 6 – Něco navíc

Poslední týden výzvy 100 dní má jen dva dny. Co se dá za tu dobu udělat? Nejlépe, užít si dokončené výzvy. Hlavní ale je, zamyslet se, co dál? Nechtělo by to pokračovat další akční výzvou? Stanovit si další cíl, kterým byste se posunuli zase o kus dál?

Týden 15: Jak postupovat dál? Vše zdokonalit!

Upozornění:

Toto je jen hrubé schéma výzvy 100 dní. Podrobnější témata, na co se v jednotlivých týdnech zaměřit zde bude zveřejňováno na webu postupně. Kompletní a podrobný návod bude následně připraven jen tehdy, když o to bude dostatečný zájem.

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Nezapomněl jsem v plánu výzvy na něco důležitého? Myslíte si, že se to dá za 100 dní zvládnout? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výzva 100 dní © 2018